Podpora

klic Soubory ke stažení


Servis veškerého programového vybavení je zajištěn. Kontaktovat lze:

- na telefonním čísle 224 256 373

- mailové adrese servis@jadu.cz

- pomocí Skype (zákazníci se servisní smlouvou)


Několik poznámek obecného charakteru k zanechávání vzkazů na záznamníku. Je dobré:

  • kromě jména volajícího uvést i firmu (jedno kvalitní lupnutí na lince a ze vzkazu je hádanka)
  • krátce popsat požadavek či závadu včetně modulu, kterého se to týká
  • zmínit se o požadované rychlosti řešení, pokud toto má logiku
  • nevyžadovat kontakt od konkrétní osoby pokud to může vyřešit kterýkoliv z nás
  • dvouvteřinový výpadek při volání z mobilního telefonu nemusí znamenat rozpad spojení, ale záznamník po dvou vteřinách ticha spolehlivě zavěsí
  • pokud Vás nikdo nekontaktuje do cca 6 pracovních hodin od zanechání vzkazu, velmi pravděpodobně se vůbec nenahrál nebo není zřejmé, kdo ho zanechal. V takovém případě ho namluvte, prosím, znovu.


tecka2 Podpůrná EXE knihovna RunTime Visual FoxPro 9.0 SP2

tecka2 CloudBerry Remote Assistant

Go to Top