Verze - VRXKS


4.5h (ve vývoji)

  • Reklamační pohyby ukládají číslo reklamace do hlavičky příjemky resp. výdejky.
  • Kopie objednávky a nabídky nově kopíruje i původní slevu.
  • Přímý výstup grafů do Excelu přes automation, pokud je Excel novější než 2010 a nepodporuje třídu MSGraph.chart.
  • Oprava: překlad položky dle převodní tabulky zákazníka nedoplnil název.
  • Oprava: za určitých okolností bylo k výběru nabídnuty shodné řádky téže položky.
  • Oprava: při přepnutí mezi sklady se mohlo uzavřené spojení do CDx považovat za otevřené, takže otevření CDx formuláře mohlo způsobit pád.
  • Oprava: minusový příjem nezohledňoval případné blokace, takže umožnil ponížit stav pod blokované množství.

4.5g (10.08.2024)
  • Ve výběru položek tisku Potvrzení objednávek lze vyhledávat dle katalogového čísla.
  • Při zadávání hodnoty do sloupce katalogové číslo v dokladu je při shodě dohledání dle různých klíčů nabídnut výběr.
  • Interní změna přístupu k nezpalaceným fakturám.
  • Formulář CDK obsahuje pole BTN a objem.
  • Výdeje na formuláři zákazníka lze filtrovat na Výdeje a Vratky.

4.5f (23.05.2024)
  • V objednávkách a nabídkách lze do existujícího dokladu přidat řádky nejen z XLS(X), ale i z jiné objednávky či nabídky.
  • Formulář příjmů a odpovídající řádkový formulář má rozšířený filtr na konsignace.
  • Formulář zákazníků má na záložce nabídek filtr dle položek.
  • Formulář karet umožňuje nastavit zobrazení dat na vyžádání.
  • Při Založení zakázek jsou z nezapsaných příjmů vyjmuté importy s vlastním zaškrtávátkem.
  • Export do fakturace přenáší i identifikaci celoroční smlouvy.
  • Zápis importu nelze provést ze smazaných převodek.
  • Nelze smazat reklamaci s nenulovým stavem.
  • Formulář dodavatelů má nové pole pro zásobovače.
  • Nevyexportované DL mají nový sloupec s poznámkou z hlavičky výdeje resp. příjmu.
  • Oprava: Tiskovou sestavu reklamací dle pohybu nebylo možné exportovat do Excelu.
  • Oprava: Ruční přidání blokace v DBF verzi chybně nastavilo čítač na hodnotu 1, místo navýšení o 1.
  • Oprava: Pokud se při založení nového zákazníka v CDD/Z rovnou vypnil login do e-shopu, došlo k pádu programu.
  • Oprava: Po připojení archívu zobrazení formuláře zákazníků způsobil pád systému.

4.5e (4.12.2023)
  • Klik na hlavičku sloupce Pouze celá množství a Není elementem blokací při zapnuté editaci umožní hromadné změny na všech řádkách dokladu.
  • Na kartě položky mění název stránky Příloha barvu dle toho, pokud je k položce nahraný obrázek.
  • U Nevyexportovaných DL je možné označit/odznačit všechny řádky.
  • U Nevyexportovaných DL je možné provést export doposud vybraných dokladů bez opuštění formuláře.
  • Napojení na novou podobu ARES.
  • Tisk Automatických blokací lze třídit dle uložení.
  • Podsklady lze definovat napříč typem datového úložiště.
  • Přepínání mezi sklady a příkaz Select umožňuje procházet sklady z různých typů datových úložišť.
  • Možnost napojit externí rutinu na převodku mezi sklady.
  • Oprava: Import převodky do příjmu za určitých okolností přidělil špatné číslo dokladu (existující nebo došlo k vynechání v číselné řadě).
  • Oprava: Odpis položek v zakázce z příjemky za určitých okolností neponížil čítač na kartě položky a nezměnil stav +/- v hlavičce zakázky.

4.5d (30.8.2023)
  • Stornovaný výdej resp. pokladní doklad se pošle mailem / SMS dle nastavení na zákaníkovi pro dodací list resp. pokladní doklad.
  • Všechny TXT logovací soubory mají ve svém názvu číslo skladu.
  • U objednávky vyexportované do fakturace nelze měnit zákazníka.
  • Nativní generování XLSX souborů.
  • Z formuláře výdejů lze rovnou exportovat zobrazený doklad do fakturace.
  • U šablon lze nastavit export ceny bez změny kurzem.
  • F2 nápověda u karet má novou volbu filtru Dodavatel konsignace.
  • V CDK i LDK jsou nová pole pro univerzální čárový kód.
  • Oprava: Převodka obsahující více jak 45 000 znaků zhavarovala při nahrávání na SQL.
  • Oprava: V DBF verzi nešlo uložit uživatelské nastavení.
  • Oprava: Za určitých okolností nešlo automaticky / po příjmu blokovat některé zakázky.
  • Oprava: Automatické odeslání vratky mailem dle nastavené na kartě zákazníka nebylo funkční.

4.5c (19.4.2023)
  • Formulář objednávek a odpovídající řádkový formulář mají nový filtr K dodání+nevyřízené.
  • Formuláře zákazníků a dodavatelů zobrazují korektně množství u konsignačních pohybů.
  • Přepočet cen na objednávce přes pravý klik na hlavičku sloupce Cena lze nyní omezit jen na řádky s nulovou cenou.
  • Rozsáhlá úprava logování změn v datech.
  • Optimalizace výstupů v PDF.
  • Oprava: Záporný příjem před zápisem položky nekontroloval u příjmové ceny rozpočtenou dopravu vzhedem k 1 ceně na kartě .
  • Oprava: Tisk blokace z příjmu nefungoval u dokladů delší než osm znaků.

4.5b (16.11.2022)
  • Formulář šablon dotahuje katalogové číslo dle IČ, EAN, atd. stejně, jako ostatní formuláře.
  • Nevyexportované DL lze třídit primárně dle DP.
  • F2 nápověda má u dokladů filtry dle formuláře.
  • Tisk potvrzení objednávky lze omezit výběr dle blokace.
  • Tisk alokací na formuláři zákazníka lze omezit jen na blokované položky.
  • Hromadný tisk blokací lze vybrat dle čísla příjemky.
  • Formulář akčních cen umí zlinkované karty, vyhledává dle katalogového čísla a má nově sloupec s názvem položky.
  • Výběr příjemek pro zápis na karty lze zadat dle čísla předskladnění.
  • Na formuláři zákazníků lze filtrovat výdeje a alokace dle názvu položky.
  • Na formuláři dodavatelů lze filtrovat příjmy dle názvu položky.
  • Na formuláři objednávek lze filtrovat dle data k dodání.
  • Nová funkce v menu - Řádky, která zobrazí karty, zákazníky, dodavatele nebo doklady v řádkové nemodální podobě s filtry a zlinkovanými kartami.
  • Pokud má karta náhradu, je podbarven Název ve formuláři zakázek.
  • Vyhledávací pole pro evidenci na kartě položky.
  • Oprava: Odpis zakázky po příjmu za určitých okolností neponížil pole Objednáno na kartě položky.
  • Oprava: Odpis zakázky po příjmu za určitých okolností nezměnil příznak vyřízeni v hlavičce zakázky.
  • Oprava: Doplnění kurzu do příjemky nedotáhlo poslední kurz.

4.5a (20.6.2022)
  • Pravý klik na tlačítko Filtr na formuláři dokladu (příjem, výdej, atd.) umožní změnit parametr filtru (podpis, IČ, apod.).
  • Pořadí skladů zobrazených na kartě položky a přes pravý klik na '?' lze pro každého uživatele nastavit a uložit.
  • Položky objednávky lze filtrovat na blokované, což se projeví i na zobrazované celkové částce.
  • Hromadné nastavení '+' na hlavičkách zakázek lze kromě datového intervalu omezit i dle dodavatele.
  • Oprava: Zobrazení objednávek z formuláře nabídek zobrazovalo příjmy.
  • Oprava: Při změně katalogové číslo došlo k pádu.
  • Oprava: Import z XLS(X) nabídky nezohledňoval cenovou hladinu z karty zákazníka.
  • Oprava: Objednávka vytvořená z příjemky nezohlednila zákazníkovu případnou slevu.

4.5 (1.4.2022)
  • Ruční výdej umožňuje filtrovat zobrazené řádky dle začátku katalogového čísla.
  • Nový formulář Předskladnění pro zpracování více zakázek na jednoho dodavatele.
  • U formulářů Akčních cen a Šablon lze ukládat šíře sloupců mřížky.
  • Vratka na výdej s kurzem nově kurz zahrne do prodejní ceny.
  • Objednávka s druhem aktualizující ceny nepovoluje editace ceny ani slevy.
  • Optimalizace formulářů pro přístup k datům.
  • Oprava: Tlačítko Storno na formuláři šablon fungovalo korektně jen pro část dat.
  • Oprava: Založení automatické objednávky z komisní příjemky způsobila pád při nezapnutých blokacích.
  • Oprava: Sumační mřížky za doklad na podzáložkách formulářů zákazníka a dodavatele (alokace/doklady, nabídky/doklady, atd.) ignorovaly případné uživatelské nastavení pořadí sloupců a zobrazovaly data ve fixním pořadí.
  • Oprava: Export ceníku zákazníka do Excelu neuvažoval individuální cenové šablony.

4.4 (22.12.2021)
  • Uživatelsky nastavitelné sekvence pro komunikaci s prodejním displayem.
  • Stažení dodavatele z centrální databáze při importu, pokud neexistuje v lokálním skladu.
  • Zobrazení prodejců na formuláři zákazníků se řadí dle české diakritiky.
  • Globální přecenění má nově v mřížce sloupec IČ.
  • Export do účetnictví nevyžaduje exkluzivní přístup.
  • Formulář objednávek má nový sloupec pro řádkovou cenu po slevě resp. cenu celkem.
  • Optimalizace rychlosti formulářů pro dlouhé dokumenty (>1 000 řádků)
  • F2 nápověda položek má nové tlačítko Filter-.
  • F2 nápověda má novou volbu Uložit + Ukázat, kdy se zadávací rozhraní zobrazí samo bez nutnosti klikat na tlačítko s otazníkem.
  • Oprava: Klik na hlavičku sloupce Cena ve formuláři Akčních cen způsobil pád.
  • Oprava: při aktualizaci evidence z CDK došlo k datové chybě u položek s pohybem.
  • Oprava: formulář příjemek při načtení konsignačních dat ze souboru přenastavil globální druh pohybu.
  • Oprava: formulář příjemek při stisku tlačítka Storno při zakládání nového dokladu nezaktivoval tlačítko Smazat.
  • Oprava: Sestava objednávek při ručním zadaní IČ zákazníka nemusela zobrazit všechny jeho doklady.

4.3h (18.9.2021)
  • Formuláře CDD/Z a CDK si pamatují poslední nastavení pro výběr pole ve filtru.
  • F2 nápověda má přidaný nový interface pro zadání podmínek pro Filter+ u položek skladu.
  • Nabídka při založení nastaví měnu dle nastavení zákazníka.
  • Nabídka při jiné měně než CZK přepočte cenu skladovou i prodejní kurzem pro každý nově zadaný řádek.
  • Ve formuláři zakázek je přepínací sloupec Dodáno rozšířený o možnost Celkem = cena * množství.
  • Oprava: Při připojeném archívu bylo možné provést z karty položky konsignační převod.
  • Oprava: Doklad ze čtečky čárového kódu ignoroval nastavení měny na zákazníkovi.

4.3g (25.6.2021)
  • F2 nápověda si pamatuje nastavenou volbu pro výběr filtru z posledního použití.
  • Načítání ze souboru pro tisk štítků podporuje více formátů vstupního souboru.
  • U vratky je k dispozici nová sestava -  Předávací protokol.
  • Import do Nabídky ze souboru umožňuje načítat i název pro položky, které nemají v systému založenou kartu.
  • Formuláře CDK a CDD/Z mají u logů tlačítka pro posun na začátek resp. konec.
  • Vložené řádky lze v reinstalaci nastavit jako přeskočitelné při pohybu na nový řádek.
  • Aktualizace použitého MSXML2 na verzi 6.0 pro vestavěný HTML generátor tiskové sestavy.
  • Oprava: Za určitých okolností bylo možné založit duplicitní šablonu.
  • Oprava: Tiskové sestavy Sumarizace podle kódu a Výdej v 1. ceně u konsignačních výdejů uváděly nulové množství.

4.3f (25.3.2021)
  • Import z e-shopu dotahuje vazebné položky dle nastavení 'Import' v reinstalaci.
  • Import interně čísluje řádky načítaného dokladu.
  • Filtr karet z F2 nápovědy lze uložit do XLS/X.
  • F2 nápověda karet se otvírá na naposledy vybrané položce.
  • Zásadní urychlení ukládání nastavení z reinstalace.
  • Možnost dotažení Vložit + množství přes párovací atribut z archívu CDK.
  • Tisk Potvrzení objednávky má rozšířený výběr položek a více voleb pro tisk.
  • Oprava: Funkci Ceny podle množství nešlo vyvolat.
  • Oprava: Import z e-shopu nezohlednil nastavení vazebných karet pro automatickou blokaci.
  • Oprava: Import zakázky nenapočetl u položky správně alokaci, pokud se importem přidával vazebný řádek.
  • Oprava: Vratka při zadání nulového vstupního množství nedplňovala při editaci množství řídící karty  automaticky množství u vazebných karet.

4.3e (26.02.2021)
  • CDS - Centrální databáze skupin.
  • CDB - Centrální databáze šablon.
  • Formuláře mají klávesovou zkratku na filtr přes Alt+F.
  • Nové lokální pole pro Vložit + množství.
  • Na kartě položky je nově tlačítko sumy u záložky alokaci.
  • Ve formulářích dokladů lze k existujícím řádkům přihrávat další z XLS(X).
  • F2 nápověda zákazníků a dodavatelů má filtrovací zaškrtávátko pro blokované firmy
  • V CDK je možné smazat hromadně odkazy na soubory dle katalogového čísla.
  • Změna číselných řad dokladů může proběhnout automaticky v nastavený den.
  • Oprava: Zobrazení stornovaného výdeje z formuláře karet způsobil pád programu.

4.3d (10.10.2020)
  • Definice práv umožňuje zadat poznámku a podmínku, za které se nastavení práva uplatní.
  • Tlačítko Nedodané u zakázek a objednávek změní i výpočet celkové ceny dokladu.
  • Tisk čárového kódu na štítky umožňuje výběr, ze které EANové pozice se tiskne.
  • Vazba na kartě povolí pouze existující katalogové číslo nebo skupinu. Nelze zadat množství bez položky či položku bez množství.
  • U funkce SQL data lze zaškrtnutím volit, na které typy čekajících dokladů bude formulář reagovat změnou barvy.
  • Export nezaplacených faktur do Excelu zohledňuje počet desetinných míst dle fakturace.
  • Akce se shodným jménem jako existující šablona platí pouze pro zákazníky, kteří mají přidělenu danou šablonu.
  • Na kartě položky má mřížka stavů na ostatních skladech má nový sloupec konsignačního stavu.
  • F2 nápověda má rychlou písmennou volbu.
  • F2 nápověda karet má nový zaškrtávací filtr pro zobrazení ležáků po vyfiltrování výsledků.
  • F2 nápověda u dodavatelů má nově třídění dlle zkratky..
  • Oprava: Reklamace akceptovala i záporné množství.
  • Oprava: F2 nápověda zákazníka neumožňovala třídit dle zkratky.
  • Oprava: Kopie dokladů se neřadily dle čísel řádků, ale dle fyzického pořadí řádků.
  • Oprava: Proklik na zákazníka z komisní příjemky zobrazil špatného dodavatele.
  • Oprava: Zakázka vytvořená z objednávky nerespektovala případně nastavené řazení řádků zdroje.
  • Oprava: Příjemka vytvořená ze zakázázky nerespektovala případně nastavené řazení řádků zdroje.
  • Oprava: Formulář skupin nepoužíval privátní datovou sekci, nebylo možné otevřít tento formulář vícekrát bez nebezpečí pádu.
  • Oprava: Import více dokladů do příjmu chybně zobrazil všechny položky v posledním příjmu.
  • Oprava: Storno při editaci zákazníka nevrátilo nastavení zaškrtnutí na záložce Poslat.

4.3c (25.01.2020)
  • Interní číslování řádků dokladů; možnost vkládat a přerovnávat řádky v příjemkách, nabídkách, objednávkách a zakázkách.
  • Interní číslování se přenáší mezi doklady včetně převodek apod.
  • Blokace po příjmu si pamatuje, z které příjemky vznikla.
  • Filtr ve vyhledávání vazebných řádků.
  • Oprava: za určitých okolností nešlo zobrazit přímo kartu reklamačního zboží.

4.3b (05.12.2019)
  • Formulář komisí má nově filtr na katalogové číslo.
  • Formulář dodavatelů má nově záložku s reklamacemi.
  • Reklamace na formuláři zákazníků/dodavatelů lze filtrovat dle stavu vyřízení.
  • V CDK je možné smazat kompletně archív dle jednoho výrobce.
  • Párovací atribut si testuje, zda vkládaný podnik má zaškrtnutou vlastnost Výrobce.
  • Přílohy dokladů se dělí do podadresářů dle typu dokladu.
  • Na automatickém tisku dodacího listu do PDF lze nastavit, zda se tiskne cena nebo ne.
  • Katalogové číslo v reklamačním formuláři lze zadat dle ostatních identifikátorů (EAN, IČ, apod.).
  • Upřesnění informací z ARES.
  • Načítání potvrzení objednávky z EDI.
  • Tisk reklamací dle dodavatelé má více výběorových možností.
  • Interní zvýšení desetinné přesnosti u polí s cenou o jeden řád.
  • Blokovaný zákazník / dodavatel je zvýrazněn na formuláři červeně.
  • Seznam příjmů lze filtrovat dle dodavatele.
  • Volba tisku ceny může být jiná pro standardní tisk a export do PDF.
  • Urychlení exportu do fakturace (DBF verze).
  • Načítání potvrzení objednávky z EDI.
  • Oprava: za určitých okolností se nekomisní výdej zapsal do komise jako komisní.
  • Oprava: nešlo připojit archív zakázek.
  • Oprava: Globální přecenění nešlo načíst z XLS/X.
  • Oprava: Vazebná karta v nabídkách na řádek bez existujícího katalogového čísla způsobila pád systému.
  • Oprava: nekorektní resize formuláře při nastavení osy a kotvy.

4.3a (12.08.2019)
  • Tlačítko Náhrada na kartě zobrazí celý řetěz náhrad a je možné pak zobrazit libovolnou z nich.
  • Sklad - Tisk má ve výběru podmínek nově možnost dle konsignačního množství.
  • Import do příjemek a objednávek umí načítat i dle dalších vyhledávacích kritérií; místo katalogového číslo lze použít např. EAN.
  • Export nabidek má datovou indikaci jako zakázky.
  • F2 nápověda pro zákazníky a dodavatele má rozšířené filtrování obsahující druhý řádek názvu firmy.
  • Formulář CDK ma rozšířené možnosti na záložce Filtr.
  • Zakázky lze nastavit na vyřízené za zadaný datový interval.
  • Importy z XLS(X) umí nově i TXT a CSV oddělené čárkou i středníkem.
  • Nový způsob zakázek, kdy se uchovává vazba na objednávky zákazníků.
  • Příjemky a objednávky načítají EDI přes konverzní program EDI2JADU.
  • Zakázky obsahují export pro EDI přes konverzní program EDI2JADU.
  • Změna: u globálního přecenění konsignace je filtr dle konsignačního dodavatele.
  • Oprava: Při přepnutí ve formuláři F2 nápovědy z položek skladu na skupiny se zobrazilo informační sdělení o neplatnosti nastavení DynamicBackColor.
  • Oprava: Bylo možné převést zboží ze skladu do reklamace, i když bylo blokované.
  • Oprava: Filtr přes výrobce u globálního přecenění způsobil pád (SQL verze).
  • Oprava: Formulář reklamací havaroval při zobrazení formuláře případného dodavatele dokladu kliknutím na tlačítko v názvu dodavatele.

4.3 (07.04.2019)
  • Optimalizace jádra dokladových formulářů, zrychlení prvotního zobrazení a pohybu mezi doklady.
  • Snížení datové komunikace mezi formuláři a serverem.
  • Možnost definovat provázání 1:N řádků v rámci dokladu a přenášení této vazby.
  • Oprava množství u kořenového řádku změní odpovídajícím způsobem množství na provázaných neevidenčních řádkách.
  • Odhlášky zobrazují poznámky z příjmů.
  • Nastavení na formuláři zákazníků pro tisku ceny/slevy na dodacím listu má další volbu pro Dotaz.
  • Urychlení ukládání reinstalačních nastavení.
  • Změna: Nastavení filtru dle DP na výdejích se omezovalo na DP definované na zákazníkovi, nyní je seznam bez omezení.
  • Oprava: Nastavení filtru dle DP na výdejích se nezohlednil případný stisk Storno a filtr se aplikoval.
  • Oprava: Výpočet komisní inventury před prvotní komisní příjem byl chybný.
  • Oprava: pokud se definoval číselník pro Místo a Uložení, bylo možné zadat tyto hodnoty i u neevidenčních položek.
  • Oprava: převod na komisi nepřevedl evidence.

4.2g (07.03.2019)
  • Žluté podbarvení procent v nabídce pro kladnou marži nižší, než v reinstalaci definovaná hodnota.
  • Na formuláři CDD/Z lze načítat převodní tabulku katalogových čísel z Excelu.
  • Formuláře CDD/Z, zákazníků a dodavatelů mají nové zaškrtnutí pro Pojistku.
  • Nad zákazníkem a dodavatelem lze definovat speciální DP pro převodky / import a seznam pro něj validních DP. Jen takové jsou pak nabízeny.
  • Formulář reklamací kontroluje zadané katalogové číslo.
  • Dotaz na export do fakturace lze omezit v reinstalaci definovanou podmínkou.
  • Formulář objednávek může obsahovat šablonu, dle které se budou počítat ceny. Má vyšší prioritu, než zákaznická šablona, ale nižší než individuální ceny.
  • Konsignační příjemka generovaná ze zakázky doplní v případě potřeby do řádku zkratku konsignačního dodavatele.
  • Rozpad evidence se nově provádí přes příjem/výdej.
  • Zakázku lze načíst z XLS(X).
  • Založení zakázek lze filtrovat dle cenové skupiny.
  • Oprava: Převod z komise na sklad za určitých okolností násobně ponížil sumární komisní stav (pouze verze DBF).
  • Oprava: Převodka v 1.ceně pouze pro vybraná IČa nefungovala (pouze verze DBF).
  • Oprava: Nápověda dokladů přes '?' na formuláři reklamací nešla přetřídit dle data.

4.2f (25.01.2019)
  • V reinstalaci je možné definovat číselník pro Místo a Uložení.
  • Při ručním výdeji se kromě ceny bez daně zobrazuje i cena s daní.
  • Mřížka na formuláři Odhlášky je rozšířena o evidenční sloupce a sloupec příjemky.
  • Z formuláře Odhlášky lze pro jednoho dodavatele a jedno datum odhlášení zadat dodavatelskou fakturu a nahrát ji do odpovídajících příjmů.
  • F5 hledání dle evidencí.
  • Formulář příjmů má nekladnou cenu na červeném podkladu.
  • Rozdíl ve skladu umožňuje přičíst konsignační množství k fyzickému stavu pro inventurní vyhodnocení.
  • Pokud se zadává evidence do objednávky dochází k testování disponibilního množství a pokud je požadováno více než evidence disponuje, dojde k rozpadu řádku na pokryté a chybějící množství.
  • Klik na hlavičku sloupce Evidence zobrazí, ze které příjemky se výdej zrealizuje.
  • Nevyplněná evidence v objednávce je podsvícena červeně.
  • Výdej do komise ignoruje případně nastavení CASH.
  • Formulář Komise tiskne inventuru jedné komise nebo všech dohromady.
  • U vratky vytvořené z výdeje nelze měnit katalogové číslo položky a tím se zajistí validní vazba do výdeje.
  • Lze nastavit převodky v 1.ceně pouze pro vybraná IČa.
  • Žluté podbarvení procent v objednávce pro kladnou marži nižší, než v reinstalaci definovaná hodnota.
  • Pokud se na příjemce poníží množství u evidenční položky, nabídne program rozdíl vložit do nového řádku.
  • Formulář Selectu nově ukládá do CSV s oddělovačem středník.
  • F2 nápověda podbarví v názvu žlutě ležáky a červeně blokované karty.
  • Oprava: mřížka reklamací na zákazníkovi neuměla korektně zobrazit zlinkované karty.
  • Oprava: formulář Komise při otevření zobrazil data nikoliv prvého komisionáře, ale posledního.
  • Oprava: Opakované otevření uživatelských nastavení nezohlednilo případné předchozí změny.
  • Oprava: Výroba v DBF verzi nenastavila správnou hodnotu DP.
  • Oprava: Výroba v DBF za určitých okolností chybně nastavila index a proto následně bez zjevné příčiny zobrazila hlášku 'Kolega Vás předběhl' a výdej se nezrealizoval.
  • Oprava: Reklamace neuložila nabídnutého dodavatele při ukončení editace.
  • Oprava: Výdej do komise převedl vždy dvojnásobné množství (SQL verze).
  • Oprava: Kopie DL u komisního výdeje provedla další převod do komise.
  • Oprava: Načtení XLS(X) souboru bez cen do objednávky nezaložilo případné kladné slevy.

4.2e (27.09.2018)
  • Na formuláři položek je nová záložka Reklamace.
  • Při výběru zákazníka/dodavatele dle IČ je v případě více možností nabídnuta mřížka s výběrem.
  • Formulář Reklamací má nově pole pro identifikaci faktury a případně doplňuje podpis dle nastavení v reinstalaci. Datum vyřízení se nastaví na datum založení + 30 dní. Je možné odesílat mail/SMS o každém stavu reklamačního procesu.
  • Formulář Příjmů načítá z XLS(X) i konsignace a komise v jedné volbě.
  • Formulář Objednávek načístá z XLS(X) i komise v jedné volbě.
  • Formulář Komise má proklik na kartu položky z hlaviček sloupců mřížek.
  • Komise nově vedou i všechna pole pro evidenci, toto je zohledněno na odpovídajícím formuláři další záložkou.
  • Optimalizace exportu do fakturace u DBF verze.
  • Změna: při odpisu zakázky z příjemky se nenabízejí řádky z vyplusované zakázky.
  • Oprava: formuláře Komise a Odhlášky nepoužívaly privátní datovou sekci.
  • Oprava: při přepnutí mezi sklady se neaktualizovalo hlavní menu při změně zapnutí/vypnutí komise.
  • Oprava: formulář objednávky u dokladu v jiné měně nezohlednil ve sloupci "% / Rozdíl" kurs dané měny.

4.2d (15.6.2018)
  • Nový formulář pro odhlášky konsignačního zboží.
  • Nový formulář pro zpracování komisí.
  • Fomulář pro platební terminál kontoroluje i funkčnost komunikace PoS-banka.
  • Vyhledávací formulář pro karty lze filtorvat dle zkratky dodavatele.
  • Evidence je možné nově i slučovat.
  • Oprava: Z konsignačního příjmu nebylo možné vytvořit objednávku nebo nabídku.
  • Oprava: V SQL verzi nebyla korektně naplněna doprava na nabídce dle nastavení na zákazníkovi.
  • Oprava: Při připojeném archívu nebylo možné zobrazit formulář zákazníků.
  • Oprava: Ve formuláři Nabídek se neuvažovala zákaznická překladová tabulka pro katalogová čísla.

4.2c (12.5.2018)
  • Import do objednávky může mít vlastní druh definovaný v reinstalaci.
  • Formuláře dokladů mají nově filtr dle data.
  • Formulář recyklací akceptuje odřádkování v poznámkách.
  • Optimalizace: aktivní řízení přístupu k tabulce (reproces).
  • Oprava: Pokud se založila zakázka z objednávky/objednávek, nedotáhla se automaticky cena.
  • Oprava: Bylo možné zapnout evidencë na kartě, která měla konsignační stav.
  • Oprava: Výdeje z konsignačních příjmů u nové evidence se nenastavily korektně.

4.2b (31.3.2018)
  • V Nabídkách je fyzicky stav v mřížce součtem skladového a konsignačního stavu.
  • Příznak exportu do účetnictví na formuláři výdejů a příjmů se řídí zámkem.
  • Nevyexportované DL mají přidaný sloupec IČ.
  • Uložení výstupu do XLS/X má předvypněný název dle typu dokladu stejně jako ukládání do PDF.
  • Fomuláře skupin, zákazníka i dodavatele mají možnost ukládat Přílohy stejně jako formuláře dokladů.
  • Konsignační převodka může být pouze konsignační výdej (vratka dodavateli) bez příjmu na sklad.
  • Hromadné blokace lze omezit na rozvozovou linku a/nebo zákazníka (jeden zákazník nebo skupina se stejným IČ).
  • Reklamace mají dva nové tisky řízené typem řádku reklamace.
  • Podbarvení tlačítka Vyřídit objednávku v případě, že je potřeba provést převod z konsignace.
  • Optimalizace: Ošetření nevalidního spojení s SQL (CDx a SQL verze).
  • Změna: Fomuláře při zapnutém dockingu nejsou nastaveny jako Desktop, ale jako Dockable.
  • Změna: Dohledávání na kartě položky v záložce Výdeje, Příjmy a Nabídky je case insensitive a hledá podřetězec.
  • Oprava: Globální přecenění konsignace nešlo načíst z XLS(X).
  • Oprava: Vyhledávání dle čísla dokladu ve stornech nemuselo vždy fungovat.

4.2a (15.2.2018)
  • Na záporné příjemce je možné mít zápornou dopravu.
  • Konsignanční příjemku lze načíst z XLS(X).
  • Blokace se automaticky spustí i po zápisu konsignační příjemky.
  • V Globálním přecenění je možné koeficientem nejen násobit, ale nově i dělit.
  • Globální přecenění je možné použít k přecenění konsignací.
  • Rozpad zakázky dle dodavatele zohledňuje maximální stav konsignace a v případě potřeby provede rozpad na konsignační a standardní zakázku.
  • Při zapnutém dockingu jsou všechny formuláře zobrazeny jako Desktop.
  • Změna šíře sloupců mřížky na formulářích se při nastavení Resize=Full projeví automatickou změnou šíře celé mřížky. U ostatních nastavení se šíře mřížky nezvětšuje a nově ani nezmenšuje.
  • Zrychlení převodu z konsignace na hlavní sklad před vyřízením objednávky.
  • Oprava: objednávka na CASHového zákazníka nešla načíst z XLS(X).
  • Oprava: příjemka dotahovala 1.cenu místo 0.ceny, pokud se editoval již existující řádek dokladu a byla nastavena 0.cena k dotažení.
  • Oprava: po editaci karty položky nebylo přístupné zaškrtávátko pro konsignační množství.
  • Oprava: chybná hláška při načítání příjemky z XLS(X).
  • Oprava: za určitých okolností nešlo uložit individuální rozložení mřížky na některých formulářích.

4.2 (24.1.2018)
  • Redesign formulářů na širokoúhlý formát.
  • Objednávky lze vyjmout z přepočtu denní inventury zaškrtnutím odpovídajícého pole.
  • Načítání XLS(X) v nabídkách akceptuje i sloupec s cenou.
  • Import zakázek do objednávek přes SQL lze omezovat jen na některé odesílací sklady.
  • Informace z ARESu obsahují i logo.
  • Formuláře zákazníků a dodavatelů zobrazuji stejně jako formulář CDD data z ARESU.
  • Na formuláři karet zobrazené stavy na ostatních skladech lze přetřídit tak, že zvolený sklad je na začátku.
  • Uživatelské nastvení lze resetovat.
  • V Uživatelském nastavení lze volit způsob exportu do fakturace.
  • Evidence má další rozšiřující pole - uložení a místo.
  • Je možné rozdělit/změnit zbývající evidenci/uložení/místo/exspiraci ze zbývajícího množství na příjemce.
  • Konsignanční příjmy mohou mít dodavatele, který je jiný než na kartě položek.
  • F2 nápověda karet umožňuje nastavit zobrazené množství položek jako Množství / Množství + konsignace / Množství - blokace / Množství + konsignace - blokace.
  • Sloupec Fyz.mn na zakázce zobrazuje součet fyzického a konsignačního stavu.
  • Nová sestava reklamací za zvolené období.
  • Na formuláři Objednávek lze stejně jako u Nabídek přepínat řádkové zobrazení mezi marží a ziskem.
  • CDD/Z, zákazníci a dodavatelé mají možnost definovat si vlastní EAN. Vlastní EAN skladu je možné nadefinovat i v reinstalaci.
  • Na zákaníkovi lze definovat pole Druh a Doprava, které se pak předvyplní při založení objednávky do její hlavičky.

4.1 (19.10.2017)
  • Při výrobě se do hlavičky příjmu bere dodavatel dle zkratky z reinstalace.
  • Požadavek ze skladu na sklad vyplní i cenu dle zákazníka.
  • Nové tlačítko Poměr při ručním výdeji předvyplní dodání u všech řádků celkové požadované množství v zadaném poměru. Pokud např. se vyrábí 20 výrobků a dodává se jich jen 10, upraví se všechny řádky v poměru 10/20 tedy 1/2.
  • Mřížka s výdeji na formuláři zákazníka obsahuje i vratky.
  • Nová mřížka s reklamacemi na formuláři zákazníka.
  • Z blokované objednávky je možné kopírovat katalogová čísla.
  • Hodnota skladu může neuvažovat převodky.
  • Zpracování obalů pro Ekokom.
  • Rozbalení zakázky provede rozpad i dle konsignančního výrobce.
  • Blokace se provádí do fyzického + konsignančního množství.
  • Blokace - oprava lze načíst z XLS(X).
  • Blokace - oprava má inkremetální vyhledávací pole nad sloupcem pro katalogové číslo.
  • Odsun do archívu umožňuje odsunout i nabídky. Nabídky v archívu se na rozdíl od ostatních pohybů nedají zpřístupnit funkci Připojit archív.
  • Převod z konsignace na stav se pravým klikem na objednávce nově provádí i u položek, které jsou dokrytelné jen částečně.
  • Oprava: Při zapnutém dockingu došlo po tisku na obrazovku za určitých okolností k pádu systému.
  • Oprava: Vratky dle dodacího listu při editaci vložených řádků dotahovaly vazebné karty.

4.0 (31.7.2017)
  • Formulář pro Reklamace.
  • Formuláře CDD/Z, Zákazník a Dodavatel konvertuje u převodu katalogových čísel další pole: Název, MJ a EAN.
  • Fomulář Příjmy má po vzoru ostatních formulářů možnost ukládat vztažené soubory do adresáře dle jména dokladu.
  • Nový typ položkové karty Služba bez fyzického stavu, kterou lze neomezeně vydávat a při příjmu se cenově rozpustí do ostatních položek, algoritmicky shodně jako doprava.
  • Při tisku blokací lze zvolit neodeslání SMS/mailu.
  • Inventurní soupisy lze spouštět i v neexkluzivním režimu s upozorněním, pokud mohou být data kvůli probíhajícím pohybům nekonzistentní.
  • Invernturní soupis lze omezit na Výrobce/Dodavatele.
  • Integrace s platebním terminálem ČSOB.
  • Oprava: Smazání šablony neodstranil případný Poslední (padák).

3.9q (20.5.2017)
  • Počet balení položky rozšířen na tři.
  • Je možné definovat minimální prodejní cenu pod kterou nelze položku ze skladu vydat.
  • Smazaný import je centrálně logován.

3.9p (11.4.2017)
  • V reinstalaci lze nastavit zkratku zákazníka, na kterého se budou automaticky vytvářet pokladní doklady bez nutnosti výběru konkrétního odběratele.
  • Seznam příjmů lze filtrovat na konsignační a nekonsignační příjmy. Konsignační je možné dále omezit na konkrétního dodavatele.
  • Doplnění stavů z konsignace je možné přímo z formuláře objednávek.
  • Na příjemce lze hromadně měnit DP.
  • Objednávky je možné nově filtrovat dle Druh + nevyřízené.
  • Tisky z formuláře příjmů je možné třídit dle Uložení na kartě položek.
  • Plnění dat do CDK importem z XLS/X je možné kromě katalogového čísla vázat i přes primární klíč.
  • Při načítání katalogových čísel pro štítky z dokladů je možné zvolit načtení množství pro počet štítků položky.
  • Oprava: Při permanentním zobrazení informačního formuláře SQL Import mohl být problém se zobrazením formuláře pro ovládání tisků.

3.9o (7.2.2017)
  • Export konsignačního množství z dokladů do účetnictví.
  • Konsignační výdeje mají DP (stejný jako konsignační příjem).
  • V objednávkách lze přepočítat cenu koeficientem stejně, jako v nabídkách.
  • Na kartě položky se konsignační pohyby zobrazují podtrženě.
  • Na kartě zákazníka nelze zadat pouze úplnou blokaci.
  • Oprava: Tisk EET hlášení některá storna nezobrazil.
  • Oprava: Export po tisku EET hlášení vedl k pádu systému.

3.9n (1.2.2017)
  • Při vytvořnení příjmu od dodavatele se automaticky doplní měna dle jeho definice.
  • U sestavy daní lze definovat co je CASH; zda pouze CASH, pouze karta nebo obé.
  • Rozšířené barevné a fontové indikace ve sloupci množství na formuláři objednávek
    • Rezervace
    • Nedostatečné množství pro všechny objednávky
    • Nedostatečné množství pro objednávku, stav na kartě nenulový
    • Nedostatečné množství pro objednávku, stav na kartě nulový
    • Nedostatečné množství pro objednávku, požadavek lze částečně/úplně pokrýt z konsignace
    • Ke kartě existuje vazebná karta (recyklace, apod.)
    • Dodáno více než objednáno

 


3.9m (2.1.2017)
  • V reinstalaci lze definovat zkratku dodavatele/zákazníka, na které se naváží konsignační pohyby.
  • Doplnění konsigancí o evidence a vazebné položky.

3.9l (10.11.2016)
  • Ve formuláři Objednávek pravý klik na hlavičku sloupce cena umožňuje hromadně změnit ceny položek dle vybrané x-té ceny na kartě.
  • Nové tlačitko Příloha na formuláří zobrazí adresář nazvaný číslem dokladu k ukládání dokumentů.
  • Sestava nedodaných položek je exportovatelná do Excelu.
  • Sestava objednávek je exportovatelná do Excelu.
  • Sestava Objednávek je filtrovatelná dle pole Podpis.
  • Ve formuláři šablon je k dispozici vyhledávání přes inkrementální pole.
  • Pole Prodejce na formuláři zákazníka se vybírá z menu.
  • CDK formulář importuje z Excelu nastavení pole Blok.

3.9j (1.10.2016)
  • Šablonu lze přejmenovat.
  • Dočasné zapamatování některých uživatelských nastavení vzhledu formuláře.
  • Logování změn polí při uživatelské editaci formuláře.
  • V objednávkách je položka mající na kartě náhradu ve sloupci Název zobrazena tmavě červeně.
  • Export objednávky na zálohovou fakturu přenáší nastavení Přenesené daňové povinnosti z karty položky.
  • V reinstalaci lze nastavit, zda se na dodacím listu sleva tiskne, netiskne nebo se program zeptá.
  • Na zákazníkovi lze nastavit silnější pravidlo pro tisk slevy na dodacím listu než je nastavení v reinstalaci.
  • Oprava: Nejde připojit archív (chyba v generování menu).
  • Oprava (DBF): Sestava Seznam dodacích listů zhavaruje, pokud se vybere vratka nemající vazbu na DL.

3.9i (17.8.2016)
  • Select umožňuje používat pro opakující se konstanty kompilační direktivu #DEFINE na samostatném řádku. (Např. #DEFINE mico=12345678).
  • Karta položky má nově dvě náhrady, druhá je lokální bez návaznosti na CDK.
  • Informační okno o vrácení peněz při hotovostní platbě se zobrazuje pouze při tisku na tiskárnu (a nikoliv při zobrazení na monitor).
  • Import z e-shopu dělí doklady nejen dle PPL, ale i dle zkratky zákazníka.
  • Formulář zákazníků přepíná na mřížce výdejů sloupec Cena mezi kusovou cenou a cenou po slevě.
  • Optimalizace exportu do pokladního modulu.
  • Ukládání informací dle specifikace EET (BKP, FIK, DateTime Offset, ID provozovny, ID zařízení).
  • Seznam dodacích listů může obsahovat i vratky.
  • Tiskovou sestavu příjmů na formuláři dodavatelů lze exportovat do Excelu.
  • Sestava zakázek je exportovatelná do Excelu.
  • Šablony umožňují zadat vazbu Sleva/Cena pro položky, na které se žádná jiná definice šablony neuplatní.
  • Šablona - výrobce zobrazuje název výrobce, nejen jeho zkratku.
  • Do CDK lze nově nahrát i Vyřízeno z XLS(X).
  • CDK umožňuje uživatelsky spustit aktualizaci lokálních karet.
  • Rozšíření granularity práv na vlastnosti objektů o úroveň Skupina.
  • Vedení konsignančního skladu v rámci jednoho skladu.
  • Rozšíření karty o konsiganční inofrmaci o stavu.
  • Automatické převody konsignačního množství do standardního množství.
  • Test na validitu čísla u SMS nyní akceptuje i počáteční '+'.
  • Import do objednávky z XLS(X) může obsahovat i cenu.

3.9h (20.1.2016)
  • Oprava: zlinkovaná karta ze storen (formulář výdejů) se neaktualizovala.
  • Oprava: u SQL verze se špatně nulovala počítadla měsíčních odběrů na kartě zboží.
  • Stavy položek na ostatních skladech na formuláři karet se zobrazují pouze pro kladné hodnoty.
  • CDD/Z doplňuje DIČ dle zadaného IČ z ARES.
  • Formulář karet při zobrazení výdejů/příjmů umí filtrovat a hledat i dle evidence.
  • Z fomuláře výdeje lze rovnou zobrazit případnou vratku.
  • Formulář výdejů zobrazuje čísla všech vratek na daný doklad..
  • Formulář karet exportuje sestavu stavů dle evidence položky do Excelu.
  • V reinstalaci lze definovat rozdílnou cestu pro export pokladních dokladů (doposud byla shodná s cestou pro export do fakturace).
  • Sestavu Daně lze exportovat do Excelu.

3.9g (1.12.2015)
  • Optimalizace přítupu k tabulkám při převodkách (minimalizace upozornění - Databázi nelze připojit).
  • Na formuláři objednávek lze měnit Druh, i když jsou položky blokované; je pouze nutné zachovat blokovatelnost.
  • Na formuláři objednávek lze provést částečnou blokací přes Blokace - Opravit.
  • Na formuláři nabídek lze pravým klikem přenásobit sloupec 1. cena zadaným koeficientem.
  • Na formuláři karet lze načítat z XLS/X hodnoty pro minimální množství položek.
  • U sestavy daní lze volit, zda příjemky se započítávají dle data zápisu či vzniku.
  • V sestavě Seznam DL je nově filtr rozšířen o pole PPL.
  • Objednávky načítají požadavky zákazníků z e-shopu.
  • Optimalizace algoritmu pro výpočet pole Objednáno na kartě položky z nedodaného zboží od dodavatele v zakázkách.

3.9f (1.9.2015)
  • Možnost nastavit case-insensitive na hledání dle IČ.
  • Na formuláři objednávek lze filtrovat na pouze nedodané položky v rámci dokladu.
  • Historii 1. cen na kartě položky je možné vytisknout.
  • Formulář příjmů lze naplnit importem z XLS(X) - katalogové číslo, množství, cena, evidence.
  • Formulář objednávek umí načítat evidenci z BCR.
  • Formulář karet umí načíst plánovanou marži z XLS(X) - katalogové číslo, procenta marže.
  • Formulář karet vyhledává na záložce příjmů a výdejů dle evidence.
  • Založená karta nastavuje hodnotu Dny dle Reinstalace.
  • Formulář CDK načítá z XLS(X) nově i váhu položek.
  • Formulář CDK umožňuje hromadně nulovat cenuX.
  • Formulář CDD obsahuje informaci pro lokální data - číslo skladu a vlastnost Převod.
  • Formulář CDD obsahuje informaci e_shop - číslo skladu a login.
  • Blokace mohou být nově ovlivněny rezervacemi - volba v Reinstalaci.
  • Při založení zakázek lze volit, zda se mají rezervace vyloučit z kalkulace..
  • SQL: implementace pseudozamykání hlaviček dokladů příjmů, nabídek, zakázek a objednávek.
  • Uživatel - nastavení: lze nastavit docking formulářů.
  • Oprava: Report šablon za určitých okolnosti tiskl u názvu položek pouze prvý znak.
  • Oprava: SQL verze umožňovala za určitých okolností editovat zablokovaný doklad.
  • Oprava: DBF verze při výdeji desetinné evidence do nuly neumožnila výdej.
  • Oprava: první spuštěný formuář CDK/CDD mohl mít aktivní časovač automatického ukončení.
  • Oprava: bylo možné smazat výdej položek bez evidence, které nově evidenci mají.

3.9e (1.6.2015)
  • Ukládání a zpětné použití výrazu Filter+
  • Ve formuláři Šablony je přímý proklik ze zkratky na výrobce.
  • Formulář CDK má nativní podporu pro obrázky položek.
  • Globální přecenění ma nově vlobu "Sleva: Ne", tedy zákaz zlevňování.
  • neCASHové doklady mohou mít vlastní číselnou řadu jako pokladní doklady.
  • Pokud je zavedená číselná řada pro neCASHové doklady, nelze měnit příznak CASH ve výdeji.
  • Oprava: Formulář CDK občas zafixoval kód položky a neumožnil změnu výběrem z tabulky.
  • Oprava: Načítání cen pro Globální přecenění z XLS(X) zobrazilo nesprávnou tabulku.

3.9d (30.4.2015)
  • Evidence položek pro přenesenou daňovou povinnost dle kódu intrastatu
  • Formulář CDK importuje kódy intrastatu jak ve variantě XLS(X) tak CSV
  • Rozšířené barevné a fontové indikace ve sloupci množství na formuláři objednávek
    • Rezervace
    • Nedostatečné množství pro všechny objednávky
    • Nedostatečné množství pro objednávku, stav na kartě nenulový
    • Nedostatečné množství pro objednávku, stav na kartě nulový
    • Ke kartě existuje vazebná karta (recyklace, apod.)
    • Dodáno více než objednáno

 


3.9c (30.3.2015)
  • Nativní podpora pro druhý název na formuláři karet
  • Tisk Seznam dodacích listů má více druhů třídění
  • Přepínací sloupec v objednávkách má nově i hodnotu Celkem
  • U vratek lze kromě Vše a 0 volit nově i zbývající množství
  • Příjemku vzniklou úpravou zakázky lze ihned zobrazit.
  • Filtr+ doplňuje na konec řetězce uzavírací závorky, pokud uživatel nezadá koretní regulérní výraz
  • Oprava: SQL verze při výdeji stejné položky nesprávně změnila inofrmaci na kartě o blokaci, pokud se nevydalo vše blokované
  • Oprava: SQL verze při výdeji občas označil doklad jako částečně vydaný i když byl vydán kompletně
  • Oprava: SQL verze při filtru příjmů přes číslo faktury zhavarovala

3.9b (16.1.2015)
  • Oprava: SQL verze u evidenčních výdejů neukládala percentuelní slevu z příjemky
  • Na formuláři nabídek lze volit dodací adresu ze seznamu kontaktů na zákazníkovi
  • Tisk Potvrzení objednávky lze exportovat do XLS(X)
  • Doprava je ve formuláři Nabídek nyní ve formě rozbalovacího menu

3.9a (29.12.2014)
  • F2 nápověda inkrementálně dohledává v objednávkách a nabídkách dle PPL
  • Na formuláři objednávky lze volit dodací adresu a kontakt ze seznamu kontaktů na zákazníkovi
  • Na zákazníkovi lze definovat měnu, ta se při zakládání objednávky předvyplní na doklad.
  • Globální přecenění importuje data z příjmu
  • Ukládání spotřební daně do výdeje

3.9 (1.12.2014)
  • Podpora pro font Code EAN13
  • Tisk/zobrazení dodatkového 2 resp. 5 kódu u EANu
  • Evidence spotřební daně
  • Pohyb na kartě zobrazí kompletní historii včetně archívu
  • Možnost napojít zákazníka na externí proceduru pro automatické rozesílání nestandardních souborů
  • V Globálním přecenění lze definovat přepočet cen dle šablony
  • Formulář zákazníka dohledá i dle zadané zákaznické karty
  • Na formuláři příjmu je pole pro Intrastat kód
  • Objednávka si ukládá id zákaznické karty při načtení dokladu ze čtečky
  • Realizaci výdeje lze zastavit v okamžiku výběru DP ze seznamu

3.8e (4.9.2014)
  • Podpora pro třetí sazbu DPH
  • Oprava: DBF verze havarovala při zakládání zákazníka nenapojeného na CDZ
  • Karta položky může evidovat identifikátor pro Intrastat

3.8d (12.7.2014)
  • Záložka Kontakty (formulář Zákazník a Dodavatel) obsahuje navíc sloupce Podnik, Ulice, PSČ a Město
  • Na formuláři příjmů lze kopírovat percentuální hodnotu do všech sloupců.
  • Příjem lze vytvořit zkopírováním až 11 dokladů ze zakázek.
  • Karta položky má nativní podporu pro ukládání obrázků.
  • Pravým klikem na Kopie DL lze tisknout rozsah DL omezený na zákazníka.
  • Oprava: U SQL verze nebylo možné zobrazit historii prodejní ceny z karty položky.
  • Oprava: Nešla zobrazit karta položky v případě připojeného archívu

3.8c (30.5.2014)
  • V globálním přecenění lze načíst XLS(X) soubor s cenami
  • Centrální úložiště reportů obsahuje i definice štítků
  • Tisk zakázek lze třídit dle data dokladu
  • Ukládání některých sestav do souboru má předvyplněné jméno souboru dle typu a čísla dokladu
  • Oprava: Při nulové DPH se na formuláři objednávek a výdejů v součtu objevil NULL
  • Oprava: Při opětovném průchodu možstvím na formuláři (Příjem, Nabídka, Objednávka a Zakázka) se znovu přidaly vazebné karty
  • Oprava: U SQL verze se po ukončení editace nově založené nabídky zobrazila naposledy zobrazená nabídka před založením nového dokladu

3.8b (20.3.2014)
  • Při vytváření dokladu lze při vstupu do sloupce pro katalogové číslo nechat okamžitě zobrazovat nápovědu položek F2
  • Pravý klik na Přidat u objednávek může spustit založení předdefinovaného typu dokladu
  • Nápověda názvu položek podle již existujícíh karet na formuláři CDK
  • Suma výdejů a příjmů na kartě zohledňuje případně nastavený filtr
  • Stavy na ostaních skladech obsahují i sloupec pro alokaci
  • Globální přecenění zohledňuje i ceny s DPH
  • Globální přecenění má možnost zvolit, zda se do přepočtu zahrnou i blokované karty
  • Ruční výdej zobrazuje sloupec Evidence z objednávky
  • Na kartě položky se zobrazuje na záložce Alokace i sloupec Evidence
  • V CDK lze z XLS(X) souborů načítat i EAN; funkcionalita je shodná s nahráváním EANů přes čárový kód
  • V SQL verzi lze v reinstalaci definované sklady přímo založit
  • Oprava: při kliknutí do prvého sloupce dokladu mohlo dojít k posunu kurzoru o řádek níže
  • Oprava: intervalové Akční ceny měly od druhé položky dál permanentní platnost nezávisle na termínu skončení
  • Oprava: načítání XLS(X) do nabídek nebylo funkční
  • Oprava: Globální přecenění při použití omezení na kód zhavarovalo
  • Oprava: Zobrazení zákazníka u vratky přes tlačítko u jeho názvu nebylo funkční
  • Oprava: SQL verze havarovala při konstrukci výběru sestav přes číslo dokladu
  • Oprava: SQL verze havarovala při zobrazení grafů přes Excel (MS SQL 2008 a vyšší)
  • Oprava: SQL verze havarovala při zobrazení stavů na podskladech pokud nebyl definován název hlavního skladu
  • Oprava: SQL verze havarovala při exportu dobropisu do účetnictví (MS SQL 2012 a vyšší)
  • Oprava: SQL verze havarovala při exportu výdeje mezi sklady (MS SQL 2012 a vyšší)

3.8a (30.9.2013)
  • Na formuláři objednávek je nově zobrazen případný datum exportu do fakturace pro vznik zálohové faktury.
  • Formuláře CDD/Z a Zákazníci umožňují definovat zasílací adresu.
  • Z formuláře CDK lze přímo zobrazit stavy na lokálních skladech.
  • V CDD/Z lze definovat, kdo smí karty danéhpo výrobce editovat v CDK.
  • Optimalizace generování zkratky při zakládání zákazníka/dodavatele u SQL verze bez CDD/Z. Projeví se zásadním urychlením operace.
  • Kartu položky lze dohledat přes Evidenci přímo z formuláře karet.
  • Formulář příjmu upozorní na duplicitní zadání faktury.
  • Filtr+ (CDK, F2 vyhledávání) lze deaktivovat pravým klikem na rozbalovací menu voleb filtru.
  • Pokud vznikne nabídka importem nebo jako kopie, pamatuje si, ze kterého dokladu vnikla.
  • Šablony mají nové pole pro popis, který může být rozdílný od identifikátoru.

3.8 (15.5.2013)
  • Na zákazníkovi lze zvolit, zda se při tisku pokladního dokladu může vynechat jeho nacionále.
  • Na kartě položky lze u filtru na pohyby dohledávat zákazníka/dodavatele
  • Automatické doklady se doplňují jménem z původního dokladu
  • Příznak Nespolehlivý plátce v CDD/Z
  • Na formulářích příjmu, nabídek, objednávek a zakázek je u položek s vazbou množství podtržené
  • Nahrávání dat do CDk přes XLS(X) updatuje také 2. Cena až x. Cena
  • Podpora uživatelsky nastavitelných barev
  • Centrální úložště na SQL pro tiskové sestavy
  • Formulář Skupiny umožňuje přetřídit položky v rámci skupiny
  • Oprava: Nedodané položky na různé firmy se stejným názvem se při tisku do PDF nerozlišily
  • Oprava: Tlačítko Storno při ručním výdeji se chovalo jako OK (potvrzení)
  • Při ručním výdeji zezelená řádek, kde vydávané množství je v rozporu s blokacemi
  • Položky s vazbou (např. recyklace) jsou ve formuláři objednávek s podtrženým množstvím

3.7p (27.2.2013)
  • Oprava: Při zobrazení karty položky z dokladu se neaktualiovaly procenta marží a daňová sazba.
  • Oprava: Uložené Selecty obsahující znak " nešly znovu načíst
  • Oprava: V SQL verzi (SQL 2008 R2 a vyšší) se na zákazníkovi a dodavateli nezobrazovaly výdeje resp. příjmy
  • Oprava: Funkce SQL data zobrazovala kumulativně informaci o počtu dokladů za Nabídky a Zakázky, nikolv odděleně
  • Oprava (SQL verze): Neodchytil se případ výdeje evidence ze stejné příjemky při použití na více řádkách
  • Oprava: Automatické stažení ve skladu neznámé položky z CDK při převodce zhavarovalo
  • Oprava: Nebylo možné uložit upravené rozměry formuláře CDK
  • Oprava: Při spuštěném formuláři "SQL data" byly občas některé tisky nefuknční
  • Oprava: CDK neumožňovala skládání filtru pro variantu Vše
  • Oprava: Změna položky na formuláři skupin havarovala při fokusu na položku stromu
  • Přímé zobrazení odpovídající Akční ceny z  karty položky
  • Změna algortimu pro zobrazení Nedodaných položek nad zákazníkem zásadně zvýšila rychlost výpočtu
  • Možnost v CDD/Z zadávát id zákaznícké karty uživatelem; původní varianta automatického generování je zachována
  • Možnost v CDD/Z zadávát účty odběratelů; tyto účty jsou vázany na DIČ

3.7o (16.01.2013)
  • Při vytváření příjemky se předvyplní defaultová měna z nastavení v reinstalaci
  • CDD/Z, zákazníci a dodavatelé mají nové příznaky Žaloba a Insolvence, které se přenáší do dlaších modulů
  • Přímé nastavení platby kartou
  • Oprava: Za určitých okolností zobrazení karty položky z Inventur způsobilo pád
  • Tisk Potvrzení objednávky lze nově třídit i dle Názvu
  • Z karty dodavatele/zákazníka lze zobrazit položku v CDD/Z.
  • Evidence na kartě má novou variantu Rozbalit, kdy se zadané množství rozloží do odpovídajícího počtu řádek s množstvím 1.
  • Nový formulář pro Akční ceny, v reinstalaci nastavitelné zapínání a vypínání této funkce.

3.7n (28.08.2012)
  • Automatické rozesílání informací o vratkách dle nastavení nad zákazníkem.
  • Import zkratek dodavatelů na kartách z XLS(X) souboru.
  • Definování preferovaného dodavatele na kartě položky a v CDK.
  • Export zákaznického ceníku do XLSX lze omezit na neblokované karty
  • Lze definovat heslo do Zaheslených funkcí pro každého uživatele.
  • V reinstalaci lze definovat práva na položky menu.
  • V reinstalaci lze definovat na kterých formulářích se zobrazí měrná jednotka
  • Zobrazení nezaplacených faktur nad zákazníkem lze uložit do XLS(X).
  • Z karty položky lze zobrazit položku v CDK a naopak.
  • Nabídky lze přenášet do jiných skladů přes funkci Export/Import. K dispozici jak pro verzi DBF tak SQL.
  • Oprava: Zobrazení celkové ceny za doklad v řádkovém zobrazní na formuláří zákazníka při prohlížení archívu.
  • Oprava: Zobrazení celkové ceny za doklad v řádkovém zobrazní na formuláří dodavtele.
  • Oprava: Při přesílání zakázek se z poznámky přeneslo pouze prvních 75 znaků místo 160.

3.7m (20.05.2012)
  • Lze ukládat v XLSX formátu ceník pro vybraného zákazníka.
  • Formulář Nabídek lze filtrovat dle poznámky
  • Formulář Dodavatelů má filtr dle ulice či města bez vlivu velikosti písmen
  • Oprava: Ukládání do XLSX pro pole s hodnotou NULL
  • Oprava: Zobrazení názvů skladů v Analýze pro celkový počet znaků větší než 255
  • Oprava: Nesprávné informace formuláře Info ve verzi SQL

3.7l (12.05.2012)
  • Ze zakázek na dodavatele lze tisknout upomínky nedodaného zboží
  • V nabídkách lze ceny položek hromadně přenásobovat koeficientem
  • Šablony štítků lze tiskat do PDF
  • Příkaz Select lze v jednom kroku vztáhnout na všechny podsklady
  • Příkaz Select podporuje operátor LIKE
  • Příkaz Select umožňuje uložit výsledek ve formátu XLSX
  • Tiskové výstupy lze ukládat v grafických formátech EMF, TIFF, JPEG, GIF, PNG a BMP
  • Některé výsledky kontrolních testů se automaticky opraví
  • Fomulář zakázek lze filtrovat dle Podpisu a stavu vyřízenosti
  • Fomulář zakázek lze filtrovat dle Poznámky
  • Záložka Alokace na formuláři zákazníka zobrazuje celkovou hodnotu v měně
  • Menu Uzávěrka obsahuje generátor dotazů (Analýza) s možností ukládat výsledky do různých formátů (XLSX, DBF, CSV a TXT)

3.7k (10.01.2012)
  • Některá nastavení z reinstalace lze předefinovat na uživatele
  • U nově editovaných dokladů se ukládá uživatelské jméno obsluhy, která editaci provedla. Historii editace lze vyvolat pravým klikem na poli Podpis.
  • Nové pole Výrobce, na kterého přechází logika Dodavatele u šablon.
  • Informační okna o ceně dokladu na formuláři objednávek a výdejů se počítá plným algoritmem ve shodě s daňovým dokladem.
  • Při ručním výdeji se zobrazuje cena dokladu bez DPH

3.7j (04.10.2011)
  • Barevné odlišení již vytištěných příjmových dokladů
  • Dynamická změna podoby formuláře CDK dle počtu cen definovaných na SQL
  • V Reinstalaci definovatelná verze tisku dodacího a pokladního dokladu - hlavičkový papír x čistý papír
  • Možnost definovat univerzální šablonu, která se přiřadí všem zákazníkům bez vlastní šablony
  • V definici šablon v části Kód lze použít podřetězce u zkráceného zápisu kódu pro obsažení hvězdičkové notace
  • Přenášení příznaku CASH z nabídky do objednávky

3.7i (28.06.2011)
  • Definice cenové skupiny na kartě položky a v CDK
  • Cenové šablony rozšířeny o výpčet dle cenové skupiny

3.7h (12.05.2011)
  • V reinstalaci lze definovat práva na libovolné objekty formulářů
  • V CDD lze definovat zákaznické karty a tato inofrmace se automaticky propaguje do lokálních skladů
  • Definovanou skupinu lze zkopírovat pod novým jménem
  • Prefix u katalogového čísla v CDK lze vybírat z definovaného číselníku ve formátu 9-99
  • Při exportu do fakturace se zobrazaje informace a finančním zprostředkování
  • Je možné vyřízenou zakázku nastavit opět jako nevyřízenou dvojklikem na slově Vyřízeno
  • Velikost formuáře i mřížky lze nastavovat a ukládat navzájem na sobě nezávisle
  • Oprava: Nebylo možné stáhnout z CDD/Z zákazníka/dodavatele, který měl v názvu apostrof
  • Oprava: Za určitých okolností se neaktualizovalo zobrazení nezaplacených faktur ve skladu
  • Oprava: Za určitých okolností se měnilo datum objednávky na formuláři výdejů
  • Oprava: Pokud byla příjemka s nulovou cenou a nenulovou dopravou, doprava se neuvažovaval do průměrné ceny
  • Oprava: Při stažení zákazníka z CDZ se do LDZ nezapsal datum vzniku karty

3.7g (24.11.2010)
  • Funkce pro hromadnou změnu BTN na kartách položek.
  • Vzhled formuláře pro výběr evidence je uživatelsky nastavitelný a uložitelný.

3.7f (01.11.2010)
  • Optimalizace exportní rutiny do ostatních modulů.
  • Nastavitelný zlom mezi různými sazbami DPH.
  • Zakázky lze přidávat i kopírováním.
  • Pokud má systém dopočítat příjmovou ceny dle ceny na kartě, nastaví se nově kurz na 1.
  • Lze definovat fixní text pro automatické maily a SMS.
  • Při doplňování evidencí v objednávce je možné dohledávat evidenci vypsáním.
  • Oprava: Při likvidaci blokace mohlo dojít k chybě programu.
  • Oprava: Mínusová příjemka vzniklá příkazem Kopie s kurzem a měnou špatně rozpočítala dopravu do položky.

3.7e (27.09.2010)
  • Z funkce Nevyexportované dodací listy lze tiskat kopie výdejových dokladů.
  • Optimalizace výpočtu koncové ceny dokladu na formuláři objednávka/výdej.
  • Záložka Příjmy a Výdeje na formuláři karet zobrazuje i exspiraci v přepínatelném sloupci.
  • F2 nápověda karet má nový filtr - s fyzickým množstvím.
  • V reinstaci lze nastavit, zda je možné likvidovat výdeje pouze v den jejich vzniku.
  • Podklady pro tisk štítků lze načítat z externího TXT souboru.

3.7d (24.05.2010)
  • Pořadí vyhodnocování cen a slev dle šablon lze nastavit v reinstalaci.

3.7c (16.05.2010)
  • U automatického rozesílání informací o blokacích lze volit mezi variantou "každá blokace" nebo "konečná blokace"
  • Při tisku dobropisu na výdej na fakturu je obsluha na tetno fakt upozorněna

3.7b (01.04.2010)
  • Do hlavičky objednávky lze zadat mail/SMS kontakt, na který je při blokaci zaslaná inforamce
  • Na kartě položky lze nastavit, aby se položka nestala součástí automatických blokací
  • Přepis jádra pro výdeje umožňující připojení externí procedury pro změnu vydávaného množství
  • Oprava: Sestava daní uvažovala vratky dle datumu vzniku dokladu místo datumu zápisu dokladu na karty
  • Oprava: Sestava daní za určitých předpokladů špatně zaokrouhlovala

3.7a (15.01.2010)
  • Drobné optimalizace programu
  • Oprava: Vratka neuložila do odpovídajícího dodacího listu příznak, že existuje vrácené zboží.

3.7 (07.12.2009)
  • Na kartě zákazníků je možné zadat libovolný počet kontaktů s informacemi o spojení
  • Na kartě zákazníků je možné definovat automatické zasílání informací o určitých informacích pomocí SMS nebo mailu
  • Pole Doprava na objednávce je volitelná z číselníku
  • Nová sestava Nedodaných položek na jednoho či všechny zákazníky
  • Na kartě položky je Filr rozšířen i na dodavatele
  • Lze blokovat i dodavatele; od takových nelze zapsat příjem.
  • Úprava algoritmu pro odsun příjmů do archívu. Nyní se odsouvají i položky s evidencí, pokud jsou již vydané.
  • Oprava: po vyhledání zákazníka či dodavatele na odpovídajícím formuláři přes "?" nelze vyhledat dalšího dle IČ zadáním do vyhledávacího pole
  • Nevyřízenou zakázku na dodavatele lze rozpadnout na více dokladů podle zkratek dodavatele
  • Sestavu daní lze omezit i podle podpisu na dokladech
  • F2 nápověda položek skladu má rozšířený skládaný filtr dle CDK
  • Při výměně zákazníka na objednávce se aktualizuje cena, ve které se mu vydává.
  • Tisk Nevyexportovaných DL lze omezit datumově.

3.6h (05.08.2009)
  • Při zapnuté evidenci v objednávkách lze ručně vyřídit doklad i když není evidence správně zadaná; položky se špatnou evidencí nelze vydat, ale ostatní ano
  • Seznam dodacích listů lze omezit na položky vybraného dodavtele
  • V CDK lze hledat i podřezězec zkratky dodavatele
  • V CDD lze načítat pole z Excelovských souborů
  • V objednávkách jsou blokované karty označené červeným názvem
  • Objednávky za hotové lze vytvořit i kopií jiné objednávky nebo příjemky

3.6g (01.03.2009)
  • Rozšíření filtrů v CDD
  • Osamostatnění CDD mimo skladový modul; lze využít i v dalších modulech (faktury vydané, faktury došlé)
  • Rozšíření filtru u zákazníka o pole Jazyk
  • Tisk pohybů z karty položky (Regleta)
  • Sestavy na zákazníka a dodavatele (potvrzení, objednávky, dodací list, apod.) mají při zasílání mailem ve formátu PDF předvyplněnou adresu z mailové adresy zákazníka resp. dodavatele
  • Seznam položek pro tisk čárových kódů lze hromadně mazat
  • Na formuláři zákazníka je nové pole Rozvozová linka
  • Doklady mohou mít druhou percentuelní řádkovou slevu
  • Doklady mohou mít celkovou percentuelní slevu
  • Logování primárních klíčů změněných záznamů u CDD/Z
  • Oprava (pouze SQL): Vytvoření objednávky z nabídky špatně aktualizovalo pole Alokace na kartě.
  • Oprava: Kopie příjemky nevyplní DP do hlavičky.
  • Formuláře příjmů, objednávek, výdejů a zakázek zobrazují i IČO odběratele resp. dodavatele
  • Při vyhledávání zákazníka či dodatele lze zadat kromě IČa také zkratku či identifikátor zákaznické karty

 


3.6f (26.11.2008)
  • Pro verzi DBF je k dispozici Centrální databáze zákazníků hostovaná na SQL umožňující centrální správu zákazníků detašovaných skladů
  • Funkce SQL Data umožňuje dohledat v logu operací historii dokladu při vzájemníé komunikaci mezi sklady
  • Oprava: formulář zákazníků ukončoval při svém zavření otevřené SQL spojení CDK/CDD
  • Sestavu Seznam dodacích listů lze omezit na druh objednávky
  • Sjednocení barevného označení hlaviček sloupců mřížky vzhledem k jejich funkcionalitě
  • Formulář zakázek má dva nové sloupce - Objednáno a Alokace
  • Formulář zakázek má přepínací sloupec - Dodáno x Fyzické množství
  • Optimalizace zadávání dodavatele v CDK

3.6e (20.10.2008)
  • Při zakládání karty v CDK si systém pamatuje založeného dodavatele a při dalším založení karty ho nabízí
  • Při zadávání rozdílu ve skladu lze zobrazné položky omezit na na neblokované
  • Přenosy přes SQL u DBF verze se logují na SQL
  • Převodky mezi sklady přenáší i poznámku z hlavičky exportujícího dokladu

3.6d (21.8.2008)
  • Detekované duplicitní vratky lze zobrazit
  • Při automatickém objednávání lze zokrohlit jak numericky tak na balení
  • Při importu objednávek se automaticky založí karty neznámých položek
  • Rozšířená funkcionalita formuláře SQL data (zobrazení počtu dokladů, vynucená aktualizace informace)
  • Karty, které jsou ležák, mají podbarvené množství

3.6c (16.6.2008)
  • u verze DBF lze používat pro přenosy dat mezi distribuovanými pobočkami SQL server pro komunikační soubory u převodek a zakázek
  • tisky z příjmů, objednávek a nabídek mohou obsahovat měrnou jednotku
  • u karty položky lze rozhodnout, zda je či není není zpracována výpočtem ležáků
  • blokované exporty dokladů jsou označeny slovem "Blok" místo datumu "11.11.1911"
  • při zápisu vratky se provádí test, zda nejsou některé položky již vráceny jiným dokladem
  • Pod XP a Vista při zapnutých Themes dochází vlivem operačního systému k potlačení barevného odlišení hlaviček sloupců mřížky. Protože jsou takto indikovány hlavičky se speciální funkcionalitou, je barevné odlišení při zapnutých Themes nahrazeno změnou písma.

3.6b (06.05.2008)
  • při importu dokladů k vyřízení se přenáší i číslo exportujícího skladu pro správné propojení na zákazníka (řešení problému vícečetných IČ při nutnosti fakturovat převodky). U zákazníka se definuje číslo exportujícího skladu (shodné s číslem skladu pro převod). Shoda se testuje na IČo a číslo skladu.

3.6a (30.04.2008)
  • export zkratky dodavatele do účetnictví
  • filtr dle ~Název~ u F2 ignoruje mezery
  • při zakládáni karty z převodky se u zapnutého CDK dotahuje karta z CDK
  • v reinstalaci lze definovat kód pro nově zakládanou kartu
  • CDK a CDD mají změněná pole na varchar
  • zobrazení adresy na mapě (nutné připojení k internetu)
  • Uživatelský Select umí i CDK
  • v Selectu lze definovat jméno sloupce
  • CDK umí importovat dvousloupcový XLS a provést hromadnou aktualizaci na SQL
  • při "Katalogové číslo změna" se provede aktualizace dat z CDK
  • při vytváření požadavků na dodavatele lze určit do které hodnoty minimálního množství systém položky neuvažuje

3.6 (30.03.2008)

Bodový systém pro zákazníky

  • V reinstalaci lze nadefinovat:
    • minimální částka, od které se budou body počítat (např. 500 Kč, tedy výdeje do 500 Kč nebudou body ohodnoceny)
    • bodový krok (např. 10 bodů)
    • finanční krok (např. 100 Kč, tedy po jaké celé částce se přidělí body)
    • datum, od kdy se počítají výdeje do bodového systému.

Ve zde uvedeném nastavení by to znamenalo, že pokud zákazník odebere za 945 Kč, přičte se mu 9*10=90 bodů, při odběru za 380 Kč pak 0 bodů.

  • U zákazníka se definují zákaznické karty, tedy čísla karet a jméno konkrétní osoby u každé karty. Přibylo tlačítko Body, po jehož stisknutí se zobrazí historie všech bodových ohodnocení.
  • Na kartě položky je nově okénko Body, které definuje kolik bodů dané položka znamená. Tato hodnota může být záporná (čerpání bodů), ale i kladná, tedy např. za každý odběr dané položky dostane zákazník vždy x bodů nezávisle na ostatním nastavení.
  • CDK umožňuje definovat kumulativní filtr pro výběr

3.5y (10.02.2008)
  • při převodkách se přenáší i informace o vazbených položkách (např. recyklace)
  • nový report evidence na kartě položky
  • definice ceny z šablony i na dodavatele

3.5w (18.01.2008)
  • nový report pro CDD
  • na kartě položky lze definovat, že se na danou položku nerozpouští doprava při zápisu příjemky na kartu
  • při exportech dokladů na dodavatele se přenáší i poznámka

3.5v (20.12.2007)
  • nový report pro logy z CDK
  • možnost definovat jméno držitele zákaznické karty

3.5u (11.9.2007)
  • v reinstalaci lze zapnout spodní posuvník u mřížek dokladů na formulářích
  • doklady mohou mít (jako doposud nabídka) poznámku u každého řádku
  • v reinstalaci lze zapnout/vypnout zobrazení poznámek na jednotlivých formulářích
  • poznámky se přenášejí při přenosech, exportu objednávek, překlopení nabídky do zakázky, apod.
  • v zákaznících lze definovat čísla zákaznických karet a toto lze exportovat do souboru pro čtečky
  • komunikace se čtečkami je TXT soubor, ale nemusí být pevné délky, může být oddělen v reinstalaci definovaným oddělovačem nebo lze použít i jiný formát (např. CSV)
  • na kartě položek je filtr na zákazníka/dodavatele i na nabídkách, alokacích a příjmech
  • možnost přímého tisku do PDF (musí být nainstalován Acrobat Distiller a GhostScript alespoň 8.14)
  • report pro zákaznické karty
  • report pro CDK

3.5t (5.6.2007)
  • report pro blokace jednoho zákazníka
  • formulář Kurzy umí zobrazit poslední kurz dle ČNB (musí být připojení na internet)

3.5s (28.2.2007)
  • možnost definovat kurz i u výdejů (výdeje v cizí měně)
  • CDD - Centrální Databáze Dodavatelů = centrální řešení aktualizace distribuovaných DBF dat proti SQL serveru. Jedná se o využití technologie client/server pro instalace file/server
  • tisková sestava pro Blokace

3.5r (5.01.2007)
  • možný login dle uživatele z Windows, Windows autentikace
  • vkládání řádků kdekoliv do dokladů (nejen na konec)
  • prohazování řádek dokladů
  • řádkové a dokladové zobrazení dokladů ve formulářích zákazníků a dodavatelů
  • ukládání tisků do formátu MHTML
  • volitelné nastavení tisků do HTML dle JADU nebo Microsoft
  • zapnutelnost použití GDI+ pro zobrazení a tisk reportů
  • mnoho dříve uživatelsky nedostupných nastavení nyní v reinstalaci
  • změnu velikosti formulářů lze nastavit na novou možnost - kotvu a osu
  • automatické blokace až od data
  • lze nastavit, aby postraní lišta mřížky byla vždy zobrazena
  • v zakázkách lze skrýt vyřízené řádky
  • logování více událostí v logfull.txt
  • samostaný formulář šablon a systém šablon pro slevy, tedy individuální slevy na zákazníka nebo šablonu. Každému zákazníkovi lze přidělit cenovou šablonu.
  • definice ceny z šablony na položku, interval položek, typ položky

3.5q (01.9.2006)
  • převodky mohou aktualizovat prodejní ceny na přijímaných skladech
  • nová pole u zákazníků a dodavatelů (forma, účet, atd..)
  • Plánovaná marže u položek slouží ke globálnímu přecenění skladu
  • pole Zásobovač na kartě položky. Toto pole slouží jako filtr pro tiskové sestavy
  • rozšířitelný počet čárových kódů na kartě položky na maximálně devět

3.5p (9.07.2006)
  • definovatelnost a kalkulovatelnost Ležáku
  • definovatelnost a kalkulovatelnost Maxima pro položku
  • rozšíření podporovaných čárových kódů o UPC-a, UPC-E, 3/9 a 2/5
  • v nabídkách je kromě zákazníka možné vybrat i dodavatele
  • tisk poptávky
  • na kartě položky lze filtrovat alokace dle Druhu zakázky
  • menu pro rekalkulace polí Blok, Min, Max a Ležák na kartě
  • tiskové sestavy skladu mají volbu Fyzické množství>Maximální
  • tiskové sestavy v uzávěrce - Příjmy a Seznam příjmů umožňuje volbu, zda zadaný datumový interval se týká vzniku dokladu nebo jeho zápisu na karty
  • přesun do archívu kontroluje aby nedošlo k duplicitě primárních klíčů
  • lze zapnout Full Logging, který zapisuje všechny operace nad změnami databází na úrovni dokladu, tedy uložení dat či jejich odstranění s datem, časem a uživatelem
  • přenosy stavů mezi sklady obsahují pole Max z karty a barevně odlišují ležáky
  • nový způsob zvětšování formulářů nastavitelný v reinstalaci

 


3.5o (15.05.2006)
  • blokace zákazníků, na které se nesmí vydávat
  • napojení externích souborů do nabídek a jejich spoštění dle extenze
  • inventury dle čárových kódů

3.5n (16.02.2006)
  • definice vazebných položek (např. recyklační poplatek), které se musí zpracovat společně
  • automatické zasílání požadavků na dodavatele mailem (Outlook nebo Outlook Express)
  • sledování doby platnosti nabídky
  • různé způsoby výpočtu marže na nabídkách
  • zásadní přepracování interních vazeb mezi tabulkami, zvýšení stability a rychlosti systému

Go to Top